California here we come!

Torsdag kväll och jag är helt utmattad. Idag hade vi vår första conditioning, det var (sjukt)jobbigt! Mycket löpning men också en del styrka. Vi vår väl se om jag kommer kunna gå på de stakars bena imorgon… Är det någon annan än jag som alltid efter ett träningspass ställer sig själv frågan ”ska jag äta först och sen duscha, eller duscha först och sedan äta?”

*Beslutsångest*

Anyway, efter att jag kommit hem, ätit och duschat, började jag packa. Imorgon ska jag nämligen till Kalifornien – San Diego. Det ska bli väldigt roligt att få se södra delen av Kalifornien. Jag har dessutom hört att San Diego ska vara en väldigt vacker stad. Det är jag och min värdsyster Hannah som åker för att hälsa på en av mina andra värdsystrar, Kaileigh, som bor där. Jag ska försöka ta mycket bilder :D 

Haha, jag var borta en dag från skolan och min tysklärare säger "Hi Maria, are you back from California now?" Jag säger "No, i was gone for one day Frau..." Hon har verkligen noll koll, haha. "Do you have google in sweden" fick jag också svara på häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0